Nákupní košík 0 položek - 0,00 Kč

Kontakt


U nás najdete


  • Ryze české výrobky
    Pomůcky jsou vyrobeny a kompletovány v ČR
  • Kvalitní materiály
    Certifikát kvality dle normy EN71
  • Komplexnost
    Pomůcky na sebe navazují a doplňují se

Sedmero dílen pro mateřské školy

Sedmero dílen pro mateřské školy Sedmero dílen pro mateřské školy Sedmero dílen pro mateřské školy

kolektiv autorů
formát A4, kroužková vazba, 76 stran
barevné fotografie

ISBN 978-80-85038-05-7

Dostupnost: Skladem    

ks
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Tato publikace vznikla v roce 2015 v rámci projektu 'Skládám, tvořím, myslím', jehož cílem bylo předat pedagogům mateřských škol teoretické znalosti i praktické dovednosti v oblasti polytechnické výchovy. Najdete v ní sedm prakticky zaměřených dílen pro předškolní děti: Čtyři kousky roku, Hliněné království, Hrátky s hřebíky a drátky, Hrátky s plechy pro neplechy, Mámino šitíčko, Veselé dřívko,  Zahradní domečky pro včely a broučky.

„Praktické“ pro nás znamená „vyzkoušené a zažité“. Pedagogové v rámci projektu pracovali s nejrůznějšími materiály: s kovem, keramickou hlínou, papírem, textiliemi, dřevem a přírodninami. Jde tu o poctivou řemeslnost – výsledkem je vždy výrobek, který vznikne po sérii dobře vykonaných úkonů. Sedmero dílen je výsledkem práce osmi lektorek střediska volného času Lužánky v Brně, dílny byly v roce 2014 akreditovány Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR v rámci systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků.

Na stránkách publikace najdete vše potřebné k tomu, abyste mohli některý výrobek, jeho část či proces tvorby realizovat i ve vaší mateřské škole. Součástí je i zamyšlení nad bezpečností a pracovním prostředím. Pro zpestření práce uvádějí autorky řadu krátkých her či cvičení, doprovodné básně, ilustrativní pracovní listy a odkazy na literaturu či inspirativní webové stránky.

V textu najdete metodické poznámky, jakou oblast danou aktivitou rozvíjíte či rozvíjet můžete, což zároveň znamená, že pozorováním dítěte při oné činnosti můžete získat cenné údaje o jeho rozvoji a případných stagnacích či opožděních. Můžete zjistit, že dítě nedokáže určit, který kus klacku je delší a který kratší, nebo že i přes správné rozpoznání nepřiřadí adekvátní pojem. Jednou jde o matematické představy, podruhé spíše o vývoj řeči – který ovšem zpětně ovlivní další oblasti. V každém případě „vědět“ je cenné. Na závěr jsme proto coby podpůrný rejstřík zařadili podrobný přehled o vývoji dítěte ve čtyřech oblastech, zpracovaný podle knihy Diagnostika dítěte předškolního věku.

Dotazy k produktům

Specifikace

Související zboží